Sabtu, 9 Oktober 2010

Lim Guan Eng Penipu Besar..







Itulah antara luahan sebilangan warga emas dan orang fakir miskin yang bertindak memulangkan semula hasil wang hasil pemberian kerajaan negeri kerana ragu-ragu duit itu datang dari sumber judi

 Mereka yang ditemui menyatakan rasa marah dan kesal berikutan pengakuan kerajaan negeri menerima dana sebanyak RM2 juta daripada Kelab Lumba Kuda Pulau Pinang bagi membiayai program membasmi kemiskinan di negeri ini.

Hasil wang perjudian yang diterima sudah diasing-asingkan termasuk bagi bantuan wang ihsan kepada warga emas sebanyak RM100 kepada warga emas.

Kalau nak tolong orang melayu warga emas,agak-agak la..tak kan nak makan duit haram kot,.Lim Guang Eng woii...pada-pada la.


Warga emas, Md. Saad Mat Jaafar, 70, pula berkata, dia berasa amat lega selepas memulangkan duit berkenaan kerana tidak sanggup bersubahat untuk menerima bantuan yang diragui sumbernya.


Ini lah dikatakan Lim Guan Eng penipu besar,kencing kuat...habis semua bangsa melayu hang nak tipu ,kalau sekali dah menipu..selamanya tetap penipu...Wang bantuan itu semua telah dikumpul dan telah dipulangkan semula.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan