Ahad, 17 Oktober 2010

Tony Pua BABI cuba jadi batu api perkauman!!!!!





BANGSAT LU TONY PUAKA !!.......

BABI RASIS ini cuba menjadi batu API dengan menuduh PM Datuk Seri Najib mengapi-apikan kemarahan pegawai kerajaan Melayu !! klik di sini

Kepala otak hang BABI PUA !! Najib mendedahkan sebuah parti yang selalu mempersoalkan hak keistimewaan orang Melayu bukannya membangkitkan perkauman !!

"Saya nak tanya siapakah yang mempersoalkan 153 Peruntukan dalam Perlembagaan?

Hak keistimewaan orang Melayu, siapa yang persoalkan?
"Siapa yang wujudkan peristiwa tidak mendoakan Yang di-Pertuan Agong dalam khutbah? Siapa yang mahu buka UiTM (kepada bukan Melayu)? Bukan UMNO tapi orang sebelah sana," Najib dipetik sebagai berkata.


Kalau Tony Babi ini terasa bahawa parti DAPig yang dimaksudkan , memang betul lah parti rasis mereka lah yang selalu dok pertikai hal keistimewaan orang Melayu dan selalu dibalun PERKASA. Memang orang seperti Tony dan parti DAP ini lah yang sebenarnya pencetus api perkauman sebenar di negara ini .



Lagi satu untuk aku nak tunjuk kebodohan BABI muda DAP ini , di situ adalah majlis perasmian Kelab UMNO pesara kerajaan . Pesara adalah bekas kakitangan kerajaan yang sudah bersara dan boleh bergerak aktif dalam politik .

Jadi , mereka ini bukanlah pegawai kerajaan yang sedang dengan kerajaan yang cuba difitnah Tony Puaka ini tetapi sebenarnya pesara kerajaan . Selain itu , ke semua mereka ini adalah ahli Kelab UMNO Pesara Kakitangan Kerajaan dan juga penyokong UMNO .

Kalau Najib nak cakap tentang keburukan parti DAP yang kaki pembelit dan penipu serta suka mempersoalkan hak keistimewaan orang Melayu di depan penyokong UMNO , apa masalahnya ?? Serang DAP sikit pun dituduh perkauman ka ??? Undang2 mana Tony Pua belajar ini cakap attack DAP boleh cetus perkauman ??

BODOH punya Tony PUA !!!

Hang dengan Guan Eng lidah biawak sama saja ...


Jadi , di mana fakta dan bukti babi PUA ini menuduh Najib membangkitkan kemarahan pegawai kerajaan daripada kalangan orang Melayu bagi memastikan mereka terus menyokong kerajaan ????

Lu Tony , sudah tak dapat beza ka pegawai kerajaan dengan penyokong UMNO ??? Mungkin bagi mata DAP semua pegawai kerajaan Melayu adalah orang UMNO ...


oleh : romy

1 ulasan:

  1. sembelih ja depa ni.... satu lagi... tolong update blog ni sat kat bloglist hang... pendekarberapi.blogspot.com . yang lama dah tak guna dah.... terima kasey...

    BalasPadam